Címlap Minőségpolitika
ukash |

Minőségpolitika

E-mail Nyomtatás

„ The Green Company”

A Hódmarket Kft megalakulása óta arra törekedett, hogy partneri megelégedésére végezze munkáját, szolgáltatásaiban, ajánlataiban a szakszerűség, a pontosság, a környezet megóvása és a nyomon követhetőséget tekintette fő szempontnak.

A Hódmarket Kft tevékenysége során:

  • mind a partnerei, mind a megbízói felé célként a kiszámíthatóságot, a kiváló minőséget tekintette elsődlegesnek,
  • ügyleteiben a kevés, az első osztályú és a reklamáció mentesség játszotta a fő szerepet,
  • e célkitűzésünket nem adjuk fel, a jövőben is e szerint végezzük munkánkat.

A szolgáltatások minőségéért az Ügyvezető igazgató a felelős.

 

A tevékenység felfutása arra kötelezi a tulajdonosokat, hogy fokozottan és következetesen törekedjenek:

  • A minőségpolitika betartására.
  • Biztosítsák azon erőforrásokat, mely minőségpolitikai nyilatkozatban meghatározott követelmények, betartását teszi lehetővé,
  • Az MSZ EN ISO szabványok bevezetésére, tevékenységüket addig is az abban foglaltaknak megfelelően lássák el, a hatásköri és felelősségi köröket már e követelményeknek megfelelően szervezzék,
  • A minőségi kézikönyv bevezetésével a feladatot, ellátókat rendszeres oktatásban részesítik, a minőségi rendszer irányítására, karbantartására és fejlesztésére megbízottat neveznek ki.
 
 

My status

Szavazások

Hajlandó Ön áldozni a környezetvédelemre?
Cylex Silver Díj